perjantai 7. lokakuuta 2016

#7 Infoa ja 10 faktaa musta

Terve kaikki pitkästä aikaa!! Oon nyt käyny monta kertaa ratsastamassa ja kaikki kerrat on menny ihan sika hyvin! Muuten pistäkääs kommenttia millassia postauksia haluatte tänne?

Oon nyt ajatellu  tähän alkuu vaikka 10 Faktaa minusta tai kysymyspostauksen. Joten ensin pyytäisin että laitatte kysymyksiä liityen mun hevosharrastukseen ja lännenratsastukseen.
  Ja nyt.....
..kerron ne 10 faktaa musta!
  1. Mä oon Dina
  2. Rakastan eläimiä
  3. Käyn tällä hetkellä amerikkalaista koulua
  4. Ratsastan tällä hetkellä länkkää( osaan ratsastaa myös enkulla koulua ja osaan hypätä)
  5. Mulla ei oo lemmikkejä
  6. Tykkään piirtämisestä
  7. Oon myös keppariharrastajia
  8. Rakastan kavereiden kanssa olo
  9. Tykkään pelata ja olla puhelimella
  10. Osaan puhua neljää kieltä (suomi, enkku,saksa,ranska)
Tossa oli nyt 10 faktaa musta ja kysymyksiä tulemaan!

Maailman söpöin villiheppa!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti